Ytterligare en måndag

Oj, jag har inte gjort nåt inlägg på en vecka hehe tiden går fort när man har roligt. För det har man ju när man är frisk och kry :D Förra veckan var det diverse exkursioner ute i obygden med skolan och så blev det en hel del häng med therese och emelie som jag inte kunnat träffa innan. Men på fredagen drog båda två iväg åt varsitt håll och lämnade lilla mig helt ensam i lilla skövde. Så hakade på Anette som läser till biståndsingenjör på en inflyttningsfest där jag typ inte kände någon. Kvällen blev faktiskt riktigt lyckad och hade hur kul som helst. Hängde bara med massa människor som jag aldrig träffat förr och så hade vi en del hyss för oss. Kom i säng bortåt fem tiden. Vaknade vid tolv dagen efter och var helt slut. Köpte pizza och skulle ha en riktigt slappardag med mig själv (underbart) men klockan fem ringer telefonen och jag får frågan om jag kan jobba 12 timmars pass imorgon. Tackar naturligtvis ja eftersom det är sweeeet med pengar en söndag hihi :D Så var bara att hoppa på kvällståget hem till Örebro och vila upp sig inför arbetsdagen. Nu blev det inte så direkt. Har sovit dåligt eller lite 3 nätter i rad så är otroligt trött nu. Halvsov på tåget hem tidigt i morse, trodde inte att jag skulle ta mig hem till lägenheten haha men hungern tog över. Sen har jag haft ont i magen hela förmiddagen så ingen skola blev det. Men imorgon blir det att styra upp!

(nu kanske det låter som att jag klagar ganska mycket, men hade faktiskt en riktigt lyckad helg! Jobbet är alltid roligt haha)

Kommentarer
Postat av: Darya

Låter som en trevlig helg och det är alltid gött med extrapengar! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback