Woho!

Mitt internet är tillbaka!! Tristess be gone! I morgon tänker jag gå ut. Då får det vara slut på det här tramset. Den enda jag tänker hålla mig borta ifrån är Therese för hennes hjärtsjukdom men resten av er ska jag kleta snor på minsann. Det här med svininfluensan får ju folk att tänka helt irrationellt. Det är som vilken influensa som helst. Bara att media förstorat det till något det inte är och försöker skrämma slag på folk bara för att sälja. Ni kommer att märka. För ni kommer att få det. Eller vilken annan influensa eller förkylning som helst.

Haha. Fick frågan igår om jag hade svininfluensan? Ja du hur ska jag veta det. Och om jag är smittsam? Ja kom du nära så provar vi.

Kommentarer
Postat av: Darya

Haha! du är jätterolig :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback