Sneeeeaky

Hade fruktansvärt tråkigt idag på förmiddagen, finns inget att göra som sjuk förutom tvn.. nu när mitt internet är borta också eftersom jag glömt betala terminsavgiften hehe. Men upptäckte att min mobil hade en snabbknapp till facebook när man surfade med den så jag blev ganska nöjd hahah
(och om ni undrar nu vad jag håller på med så har jag trots allt smugit mig ut ur min karantän, satt mig på cykeln på mammas begäran (för att kunna rulla hela vägen) och tagit mig till en skoldator. Är ju tvungen att betala räkningar, med eller utan internet hemma. Jag var iallafall så snäll att jag väntade tills att de flesta har gått hem. Men måste erkänna att jag blivit lite yr i huvudet på kuppen..)

Jag är nog sämst på att vara sjuk. Jag har även diskat och plockat undan i min otroligt äckliga lägenhet som den lyckats bli efter några dagars sjukdom, trots att det tog mig måånga timmar och många pausar i soffan haha men nu är det gjort. Men låter bli dammsugaren.. ser framför mig hur jag ramlar ihop död i hallen av utmattning. Får ett tryck över bröstet så fort jag rör på mig. Har lekt lite med katterna också.. men det är faktiskt uttmattande det med.

Och inte nog med att man ska slås ut av influensa, bli anfallen med borreliabakterier och råka ut för diverse näsblodattaker!! Nej man ska också få ett bultande rivsår i fingret av en ond katt som inte förstår sig på skämt.

Nejhej kanske dags att rulla hemåt igen. Men jag skulle så gärna vilja ha lite godis.. har verkligen ingen matlust så lever på nyponsoppa och fil haha men sötsuget det lever starkt!!

Dags att ta fram handspriten och vara en god medborgare för att göra min plikt och torka bort alla eventuella bacillusker som man nu spritt omkring sig! Hehe inte tvivlar ni väl på min trevlighet? haha (ok jag är lite drogad these days, penicillin eller handspritsångor.. man måste ju få ha lite skoj som sjuk!)

Kommentarer
Postat av: Linn

Stackars, stackars lilla syster!!! Allt på en gång.. Men ett positivt är ändå att du orkar vara uppe på benen iaf och att du nu fått lite förströeletid framför en dator;). Bli frisk snabbt!! Puss puss

2009-09-02 @ 20:21:19
Postat av: Linn

Stackars, stackars lilla syster!! Allt på en gång... Men ett positivt är ändå att du orkar vara uppe på benen igen och att du nu fått lite förströelsetid framför en dator;).

Bli frisk snabbt!!! Puss puss

2009-09-02 @ 20:23:34
Postat av: Darya

Stackare!! Hoppas verkligen att du tillfrisknar snart! KRAM!!

Postat av: yvonne

Krya på dig! Idag har ronnie varit hos farfar på sjukhuset i Eskilstuna.Han mådde rätt okej och hälsade till dig.Nu börjar vi trängas ibland flyttkartonger, men det är bara att gilla läget.Många kramar yvonne och pappa.

2009-09-02 @ 22:46:52
Postat av: Alex

Du är rolig du, hoppas verkligen du överlever så jag kan träffa dig igen. :)

2009-09-02 @ 22:53:51
URL: http://akarlsson.blogspot.com
Postat av: kristin

tack alla! haha du det hoppas jag med alex

2009-09-03 @ 23:25:19
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback