Inflyttningsfest

Hektisk dag igår, men allt gick ihop i slutändan i alla fall och det är ju alltid skönt :D Jobbade mellan 8 och 16, tog bussen till stationen, åt snabbmat på station som en annan lodis (haha), tog tåget hem, duschade och gjorde iordning mig, cyklade genom blåst och spöregn till emelie för att komma fram genomblöt till en fest där alla andra var berusade och snustorra. Men efter ett byte av strumpbyxor och torkning av kjolen med hårtork så var jag med i matchen. Rolig kväll med trevligt sällskap. En alldeles lagom afton.

Vi hamnade på Peach Pit som är en motsvarighet till någon sorts fritidsgård som endast används vid ett fåtal tillfällen under terminen för att vi studenter ska kunna ställa till med en hejdundrandes hemmafest i större format. Brukar alltid vara fullt med folk och ingen vet vem som bjudit vem och vem som kan dyka upp. Gårdagens fest tror jag till 80% bestod av utbytesstudenter och de är alltid roliga att titta på. Spelade lite biljard, gjorde lite crazydance och gick sen hem och sov vid halv fem snåret. Söndagen har därför inte alls varit speciellt produktiv, fast jag behöver plugga inför tentan på onsdag. Men man behöver slappardagar ibland =)


Anna-Maria, Måns och Amanda, Owe, Jag och Henke


Röjs på "dansgolvet" och lite pool-shooting

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback