I morgon gäller det..

Tentadags! Får la se hur det går. Har suttit och rabblat latin hela dagen idag. Hann också med någon timmes mysfika på rådhuset heh men det skadar ju ingen. Förutom min mage förstås haha. Men nu sitter det iaf, tror jag iaf, får se om jag får blackout imorgon och inte kan se skillnad på tall och gran eller nåt annat dagislätt. Wish me luck!

Ursäkta att jag är så tråkig, hinner inte med så mycket annat just nu. Får rycka upp mig nästa vecka när tentorna är över och när jag har absolut ingenting för mig!! (hint: Jag är all alone helgen efter, kom på besök)

Nu ser jag fram emot att åka ner till Malmö och kommande lilla familjen om några veckor!! Längtar så! Tänk att min lilla krulltott i röd paljettklänning ska få en egen liten krullnissa hihi bara linda får klartecken från jobbet så köper vi biljetter. Woho!

ps. pratade med linda i telefon förut och vi kom fram till att vi är lite fundersamma över hur mycket vi kommer få träffa bebisen egentligen, haha robban har planerat in både bad i simhallen och lasergame haha men det återstår att se ;)

Kommentarer
Postat av: Darya

Lycka till på tentan. Blev helt tårögd när jag läste vad du skrev om din krulltott! Ni får inte umgås med robban för mycket, jag vill ju att ni ska vara med oss också!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback