Hemma igen!

Hemma igen efter en mycket trevlig helg i Malmö, fast inte helt utan problem. Tåget var som vanligt försenat så missade min anslutning i Göteborg, så fick sitta och vänta där en timme innan jag kunde få hoppa på ett tåg hem. Sen har det senaste dygnet varit lite i kaos.. men kom i alla fall ur sängen i morse och lyckades genomföra tentan som vi hade idag på mossor och lavar. Klarade den trots att jag inte hunnit plugga speciellt mycket :D otroligt skönt. Så efter tentan firade vi i klassen med lite Tuesday tea party på Voda, vilket naturligtvis var mycket mysigt!

Hann med riktigt mycket denna gång i Malmö stad. Hängde mycket hos Darya och Alex, myste med lilla Lily (världens sötaste unge) hade idolkväll, spelade spel, körde paintball tills skinnet ömmade, simmade och lekte på Aqua-kul, grillade (faktiskt) och åt en massa god mat. En helt perfekt helg med andra ord!! Längtar redan tills nästa gång :D

Nu ska jag äntligen få gå och lägga mig, så jag kan få vara på bättre humör imorgon och få en fungerande hjärna igen tihi


Spelkväll i lördags


Darya smakar sin första öl på mycket länge :D


Goa och glada paintballspelare, Terrorister? eller kanske Ghostbusters? haha


Sniper-tastic


Häng hos Elin och Mikael



Barnet och modern :)


Måndagshäng med små busfrön

Kommentarer
Postat av: Darya

åh vilka fina bilder!! längtar tills vi ses igen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback