Bajsdag

Har haft en sån jäkla bajsdag idag. Förlåt för uttrycket men måste använda fula ord. Har bara varit en sån otroligt jobbig dag psykiskt. Tyvärr måste man ju råka ut för de här dagarna då och då när hormonerna svallar. PMS monstret dök upp och gjorde livet surt för mig idag. Under labben i skolan efter skogen kände jag mig bara väldigt hopplös och att alla andra gjorde livet surt för mig, speciellt min fot. Ville bara sätta mig och gråta och sen gå hem. Men sen när jag fick gå hem en timme senare och jag kom fram till min cykel kom jag ju på varför jag kände mig så ledsen. Dumma kropp. Dumma fot. Sen har kvällen bara varit usel. Fick nästan ångestattack i duschen och min kropp ville bara gråta. Jag själv på insidan förstod ingenting hehe jag är ju lika glad som alltid. PMS får en att känna sig som en betraktare på utsidan fast från insidan om ni förstår vad jag menar.

Efter att ha försökt att vila en stund, kom therese över och jag fick klaga lite. Och sen efter att vi inhandlat choklad och tittat på Bonde söker fru så kändes allt lite bättre. Vill inte mörda folk längre. Och det är ju bra. ;) Men är helt slut nu, har verkligen tagit på krafterna. Tur att det inte blir så här varje gång. Sängen!

Kommentarer
Postat av: Darya

Stackare! Vet hur det känns, har så jävla ont just nu och mår så otroligt dåligt över det. Vill bara bli bra så att jag kan njuta av allt!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback