Tisdag

Har känt mig lite rastlös de senaste dagarna.. det är tydligen inte helt lätt att vara ledig! Vem kunde ha gissat det? Under helgen har jag hm, kollat på serier, varit ute på långpromenader, haft filmkvällar och kommit iväg till spinningen. Men det är något som gnager mig, vill komma ut och göra NÅGOT. Tror ni förstår vad jag menar hehe ibland blir man bara helt hopplöst rastlös av ingen anledning. Finns ju egentligen saker som jag kan göra, men de klassar jag som tråkiga och har inget underhållningsvärde för mina lediga dagar.

Så idag så började vi en av de två nya kurserna. Hade föreläsning mellan 8 och 10. Sen har dagen varit ganska värdelös. Eller ja värdelös och värdelös. Jag har inte uträttat något förutom att jag har börjat kolla på en ny serie. Valet föll på Fringe den här gången. Rätt så bra än så länge. Men imorgon är det dags för Glee! Hihi nytt avsnitt av denna roliga och smått ironiskt orginella high school-serie. Missa inte!

Men för att återgå till min tristess så har jag idag försökt komma på idéer på saker som jag skulle kunna underhålla mig med. Ni får gärna komma  med förslag! Jag gick i alla fall till affären och kom på att jag skulle köpa något som skulle stimulera min kreativa sida. Så kom hem med detta:

 

Kolpennor och ett skissblock. Kom att tänka på att jag ju alltid sitter och kluddrar på saker så varför inte försöka mig på något mer konstnärligt. Är ju faktiskt lite lättare att ta fram pennor ur lådan än släpa fram alla oljemålningsgrejer. Så vi får se hur det artar sig! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback