Finbesök

Finbesök från Örebro hade jag nu i helgen, vilket var mycket trevligt. Hann med lite fest, singstar, utgång, oerhört mycket slapp, pizza och filmtajm. Var så mysigt att jag aldrig ville att de skulle åka hem igen! Men det var de ju tvugna till så klart, jobbet väntar ju. Men de får komma tillbaka snart igen :)

Så idag väntar en massiv disk på mig, lite städning och sen en uppryckning med skolarbete. Måste bara finna orken. Är svårt när det känns som om dagen aldrig börjar eftersom det är mulet eller mörkt hela tiden! Längtar till december, då har man iaf roliga saker att fördriva tiden med.


Therese, Janne, Jag


Sandra, Linda och Jag, Pizza!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, det var en MYCKET trevlig helg! nattmaten var bäst!:P

2009-11-19 @ 01:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback