6 nov

Ja ni, vart tar tiden vägen? Det är ju redan november! Har haft massor av skola på senaste tiden men igår hade vi redovisning för våra broschyr-projekt så nu är period 1:s kurser avklarade. Vilket betyder att jag är helt och hållet ledig till tisdag!! Woho! Sköööönt..

Vad har jag annars gjort i veckan? Hunnit med lite shopping, massa fika, och så var vi ute på Husaren igår en sväng. Blev inte så mycket dans men hade roligt ändå :) Idag blir det bara till att ta det lugnt. Nothing more to report.

Här kommer lite bilder:

Mina inköp


En blå, fin kappa som jag inhandlat på H&M, även en Starwars t-shirt (me love)

Mina fikapauser


(ok, inser att de kanske är de mest intetsägande och ointressanta bilderna, men vill ju läska lite iaf)



Var lagom mycket folk på rockpuben på en torsdag.. skönt att slippa trängas ;P

Kommentarer
Postat av: Darya

mys!

Postat av: Alex

t-shirten var ju jättecool!

2009-11-10 @ 16:33:39
URL: http://akarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback