30 nov

Nu är jag hemkommen igen efter min jobbarhelg. Eller ja, är ju inte hemkommen just nu men kom hem idag då. Har verkligen inte gjort något produktivt idag, men kände att jag behövde en ledig dag innan skolarbetet ska börjas tas itu med. Har i alla fall orkat med en glöggfika hemma hos Amanda och Måns. Vi kom fram till att det är smidigare att de har kissen resten av veckan också så slipper vi krångla, eftersom jag ska hemåt till helgen igen och fira födelsedagen. Så får bli barnlös den här veckan.. men det kanske är bra, får jag nog mer gjort hemma haha. Eller inte. Nu blir det sängen!

Imorgon är det första december!! Överväger att gå upp till 07.15 och kolla julkalendern, men tror nog att sovmorgon väger tyngre. Speciellt när den finfina uppfinningen Svtplay finns ;)

Kommentarer
Postat av: Darya

Den går 18.15 också!

Postat av: kristin

soo true! =) det är bra att vi har koll hihi

2009-12-01 @ 11:48:35
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/
Postat av: Linda

såg du den sen då? var det bra?:P

2009-12-01 @ 21:00:21
Postat av: Linda

jag tittar nu:P men det är inte direkt spännande,,det är inte som förr!

2009-12-02 @ 07:18:51
Postat av: kristin

haha nej! fast iofs är vi inte barn längre :P ska leta reda på min Sunes Julkalender

2009-12-02 @ 17:49:19
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback