Veckoslut

De senaste dagarna har varit ganska oproduktiva.. måndagen och tisdagen tog musten ur mig, var i skolan från morgon till kväll. Så har ju inte vädret varit speciellt uppiggande så har bara känts ganska grått och trist...

Ett litet avbrott fick vi iaf igår kväll när jag, emelie och therese bestämde oss för att gå på promenad till Aspö. Solen sken framåt kvällen så blev en riktigt fin kväll. Vi klappade lite får och tog oss igenom en "Intenuddamarken"-bana. En hel del annan underhållning fanns även att tillgå i lekparken hihi till sist klappade vi lite kossor och försökte tvångsmata dem med lite gräs. "Kooossorna!! Kossorna, vill ni gå ut i haaagen?!" Älska Arla-reklam-gossen hihi

Sen fick vi bråttom hem för att hinna titta på första programmet av Bonde söker fru! Hihi Jag är en sån tönt men jag älskar det programet. Vet inte om jag tyckte att någon av bönderna skulle passa min kära syster =P sa att jag skulle skicka ett hemligt brev från henne om det var någon snygging med i år haha. Så det kanske får bli skytteföreningen after-all.





Kommentarer
Postat av: Darya

Fan jag missade bonde söker fru!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback