Vårstädning?

Jag känner ett stort behov av förändring just nu så har bestämt mig att göra om lite här hemma! Tänkte plocka ner lite och lämna det lite mer neutralt tills augusti när jag kommer tillbaka hit till Skövde efter min sommar hemma i Örebro. Känns som det kan vara en bra idé och så blir det ju mycket roligare att komma tillbaka. Tänkte luska fram idéer och samla på mig lite nya grejer under tiden. Är nog dags att rensa bort en hel del grejer här hehe för många är ju den första reaktionen när de kommer hem till mig "oj, vad mycket grejer". Förstår det inte riktigt, tycker inte att jag har så mycket men kanske är lite hemmablind? Eller så är bara folk vana att studenter endast har en säng och ett skrivbord och inga andra ambitioner haha. Jag måste ha ett hem för att känna mig just hemma. Sen kan jag väl gå med på att jag har alldeles för mycket på väggarna, men så är det hemma hos mig :D

Ps. Jag har även bestämt mig för att göra ett besök hos tatueraren i slutet av sommaren hihi men hysch säg inget till min mamma! ; )

Kommentarer
Postat av: Linda

vi här i örebro har oxå pratat om tatueringar. jag är fortfarande jättesugen! vet vart, men inte riktigt vad =)



städa är bra, men tycker inte du har så mkt grejer, du har det hemtrevligt:)

2009-05-25 @ 09:43:29
Postat av: Darya

tycker att det är jättemysigt hos dig, särskilt väggarna. det är så personligt!



woho vad ska du tatuera?? jag ska också göra en tatuering, med blobbens namn! men har inte bestämt hur den ska se ut än :)

Postat av: kristin

skulle du inte göra en till stjärna darya? =) jag ska tatuera in några "symboler" (vet inte vad jag ska kalla det) på vardera sida om drakarna hihi

2009-05-25 @ 19:56:27
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback