Therese

Idag åker Therese hem till Orust för sommaren, eller ja, hon kommer tillbaka sista kvällen för bartömningen på kåren (men ändå). Så under gårdagen hittade vi på lite skojiga saker för att spendera "sista" dagen tillsammans. Här följer lite bilder:



Lunch vid Helensgården, besök av en hund kallad Chippi, Hihi, simsjön, therese och jag, badflickor, gubbar ur jorden, therese och hanna, Jag, sol och jordgubbar är livet.

Som jag sa i förra inlägget börjar det gå upp för oss att vi alla snart ska åka hem. Hem som ligger åt många olika håll och kanter i detta avlånga land. Känns lite ledsamt samtidigt som alla längtar till sommaren och känner sig lyckliga över att den här terminen snart är slut. Man tar alltid sin vardag för givet. Jag vet att den här sommaren kommer att bli fullständigt klockren och underbar när jag får komma tillbaka till Örebro och träffa familjen när jag vill, hänga med Linda i parken, åka på cykelturer med sys, segla, ligga i solen i torpet, umgås med underbart gravida Darya, fjällvandra och allt annat häligt som vi ska hitta på! Men har ändå den där känslan av att något tar slut, ni vet så där som man kände på skolavslutningarna när man var liten. Är väl iofs så, även fast man är 24 år :D

Längtar så tills jag får komma hem till Närke, men längtar även lite till hösten när jag får komma tillbaka hit och allt startar om på nytt igen.

Kommentarer
Postat av: Darya

Det låter hälsosamt att du längtar till sommaren men också till hösten. Hade varit jobbigt om du bara kände "fan vad skönt att slippa skövde". Du ska ju trots allt bo där två år till. Är så glad att du trivs!! Och jag längtar också till sommaren och att få träffa dig lite mer!! hihi

Postat av: Anonym

jag ska då också med och cykla, så du vet! :)

S

välkommen hem!!:)

2009-05-26 @ 22:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback