Suck

Ååhhh vad jag har dålig disciplin! Eller kanske bara är totalt omotiverad för skolarbete just nu.. Har ett projektarbete som ska vara inne på tisdag och har inte ens börjat än. Orkar verkligen inte. Sitter hellre och tittar in i väggen tyvärr. Aja, ska äta lite lunch och sen tvinga mig själv till att börja skriva. Brukar ju lösa sig när man väl kommer igång. Efter tisdagen har jag bara plugg inför sista tentan kvar och en labb i bakteriell patogenes kursen.. det börjar ljusna :D

Ser så mycket fram emot torsdagen. Min oerhört snälla mamma har skaffat flygbiljetter åt oss alla så vi ska åka på en liten tripp till Martin i Stavanger och hälsa på. Behöver verkligen komma härifrån Skövde en stund så kunde inte komma lägligare. Sen när jag kommer tillbaka väntar några dagar av intensiv läsning och sen tentaskrivning. Sen är det sommarlov!! yey :D

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag har frågestund nu för intresserade! :)

http://sagaaw.blogg.se

2009-05-24 @ 21:30:54
Postat av: Linda

ja, jag känner igen mig! Men du får peppa dig själv med att det snart är sommarlov och att du slipper plugga på flera månader!



Vad kul med stavanger! Hur länge blir du borta?

2009-05-24 @ 22:18:28
Postat av: kristin

åker hem på söndag igen!

2009-05-25 @ 19:57:06
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback