Malmö-Skövde

Back in Skövde! Vilken dag det har varit. Resan började med att tåget var försenat 20 min redan till Malmö. Väl på tåget så segade det sig fram och eftersom det var sent var vi tvunga att vänta in andra tåg hela tiden vid varje station. Tog fyra timmar att åka till Göteborg. Hann med att köpa en macka på pressbyrån innan jag fick hoppa på ett nytt tåg till Skövde. Även detta åkte otroligt sakta! Trodde aldrig att jag skulle komma hem haha. Förkyld som jag är så kände jag värmen stiga och just nu känner jag mig lite febrig. Men det är nog bara pga att jag ätit lite och är lite sliten efter min långa resa ; ) sen kanske det inte är en jättebra idé att basta när man är förkyld heller men man måste ju ha lite roligt också hihi det bjuder min sjukdom på.

I övrigt har min lilla minisemester till landet nere i söder varit riktigt mysig och trevlig. Har umgåtts en massa och svullat onyttigheter i mängder! Men det blir ju lätt så när vi flickor kommer ihop oss :D like old times. En extra bonus var att få träffa eliana, var evigheter sen sist! Tack för en underbar helg alla som känner sig träffade!

Och förlåt för att jag hade ner kungen. Det var inte meningen. Jo! mohaha




Mumsfillibabba, Eliana och flumsan, Blobbens första kläder,
grillning hos Robban, Kubb.


Kommentarer
Postat av: Darya

Det var så mysigt och roligt! Saknar er massor redan :( Tur att vi ses snart igen!

Postat av: Alex

Tack själv, det är alltid skoj när ni är här!

2009-05-12 @ 23:26:23
URL: http://akarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback