Lite utrensning

Nu har det börjat gå upp för oss (mig) här i Skövde att det snart är dags att lämna boet för sommaren. Det betyder ju att man måste packa ner alla ting om man kan tänkas behöva under de tre kommande månaderna. Tänkte faktiskt inte släpa med mig så mycket men så kom jag på att när ska man annars ha alla sina sommarkläder om inte på sommaren?.. så känner mig lite tveksam om vad som ska ner i väskorna sen. Men det får bli ett bekymmer i nästa vecka. Jag startade iaf med att härom natten rensa ut min garderob och se vad som gömde sig under massorna. Hittade några bortglömda skatter!



Kaos, mina fina Lee-skor, mina absoluta favoriter, ett ordnat kaos


Nåja, får koncentrera mig på det viktigaste.. katterna ska med, en del växter, min cykel, lite kläder o skor och så kom jag på att maten måste ju ta vägen någonstans.. haha och posten! har gjort tillfällig adressändring idag :D sen måste ju fjällvandringsgrejerna med också.. tur att pappa kommer med bilen, skulle aldrig gå annars! Kommer ni på nåt annat man måste göra?

Kommentarer
Postat av: Darya

skulle aldrig kunna gå i de där klackarna!! hehe

Postat av: Anonym

shit vad grejer!!



vilka fina skor, du får ta med ett par och ha på min examen:)

2009-05-26 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback