"Det här är livet"

Har känt en förändring ske under de senaste dagarna. Något hände under fredagen som gjorde att jag fick ett stort wakeup-call. Har inte förstått att jag varit vilsen förrän nu när jag hittat tillbaka till mig själv. Är en helt otrolig känsla som gjort mig upprymd de senaste dagarna. En hjälp på traven var att jag åkte hem till Närke och fick vara mig själv, för min egen skull. Under min lördag med Linda, med familjen, med vänner och bekanta hade jag bara orden "Det här är livet" i huvudet. Vilket gjorde mig så lycklig. För vem ska inte göra en lyckligast om inte en själv? Idag har jag bara känt mig oförskämt lycklig och så glad att folk måste vända sig om på gatan för att jag inte kan sluta le för mig själv. Är som om något har flugit sin kos och lämnat kvar en lättnad i mitt bröst. Hoppas aldrig den här känslan försvinner.

Kommentarer
Postat av: Darya

Låter helt fantastiskt! Hoppas det håller i sig för alltid :)

Postat av: Linda

tur att du hittade dig själv relativt snabbt iaf! Snart blir det Malmö,då får vi leva livet tillsammans :)

2009-05-05 @ 17:11:39
Postat av: Alex

Good for you, kul att höra. :)

2009-05-06 @ 16:31:48
URL: http://akarlsson.blogspot.com
Postat av: yvonne

Härligt, vad glad jag är för din skull.Kram yvonne.

2009-05-08 @ 14:46:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback