Våffeldagen - KRAV

Idag har jag besökt Karolina i Lidköping där vi hann med våffellunch, lite shopping på stan och en föreläsning om KRAV-märkt på kvällskvisten. En mycket mysigt dag helt enkelt.





När jag satt där i kväll och lyssnade på mannen från KRAV så kände jag att jag ville dela med mig lite av detta till Er. Mycket han sa har vi redan tagit upp i kursen Hållbar utveckling så var mest skoj att se att det ändå finns väldigt upplysta människor där ute. I alla fall så tänker jag införa ett inlägg under namnet "Visste ni att.." hädanefter!

Jag försöker inte att vara tjatig eller nåt sånt utan vill bara dela med mig lite av all den visdom man får på köpet i min utbildning och som man kanske inte alls tänker på som konsument och medborgare i dagens samhälle!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback