Uj uj uj

Känns som det är FÖR mycket att göra nu! Vi ska försöka bli klara med vårat projektarbete om avfallshanteringen i veckan, imorgon ska vi påbörja ett nytt inför en tvärgruppsredovisning nästa fredag. Samtidigt som jag ska göra klart en rapport från en dataövning som vi hade förra veckan som är omöjlig! Hata matte. Samtidigt som jag har massa att läsa och en hemtenta som ligger och väntar på mig i krokarna! haha blir en trevlig helg känner jag på mig.

Slutklagat! Allt kan alltid bli värre..

Typ som att man har en massa INUG-möten att gå på, programträffar, handledningar och gruppövningar..

Att se fram emot är iaf en exkursion som vi ska på nästa vecka, vet inte än vad vi ska hitta på men ut ska vi iaf! Åka lite minibuss med klassen är väl aldrig fel :D

Kommentarer
Postat av: Linda

kämpa kämpa!

2009-03-04 @ 00:09:59
Postat av: kristin

oj! du måste ha läst precis när jag la upp inlägget haha

Postat av: Darya

håller med flum, bara att kämpa!! du fixar det

2009-03-04 @ 10:10:46
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback