Söndagens konsert



Nödstopp på sveriges största godisfabrik, paparazzi i sthlm, förväntan, goofy girls, Maria Taylor, grym basist, underbara Joshua Radin, Darya dånar.


Efter lunch i söndags så började resan mot huvudstaden. Som vanligt lyckades vi åka fel!! Som alltid haha jag och darya i samma bil med destination stockholm resulterar alltid i felkörning. Denna gång lyckades vi iaf ta oss förbi arboga men tillbaka på samma väg igen mot västerås. Väl i Stockholm hamnade vi i södelmalmstunneln mot Globen men det fick oss i alla fall på rätt spår mot slussen i slutändan heheh. Vi kom iaf dit vid klockan 19 då insläppet var. Inga större missöden alltså. Lite komiskt bara. Sen blev kvällen inget annat än perfekt! Både Joshua och Maria Taylor var underbart bra. Det enda var väl att Zack Braff (J.D i Scrubs) fick Darya att nästan svimma där hon stod i folkvimmlet. Ja, det är inte lätt att möta de stora stjärnorna. Eller hur Alexander? :P haha

Kommentarer
Postat av: Linda

fina bilder! men viktklubb gillar nog inte den där godispåsen hehe! :P

2009-04-01 @ 14:22:25
Postat av: Alex

Jaja, jag utgick ifrån mig själv - och jag hade säkert svimmat om jag varit där. :D

Postat av: kristin

haha ;D vem bryr sig om viktklubb

2009-04-01 @ 21:43:04
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/
Postat av: Darya

Det var helt underbart!!! Håller med kristin om viktklubb, orka bry sig! Det är inte som att viktklubb gillar alla pizzor du äter på söndagarna heller flum!

2009-04-01 @ 23:29:53
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-02 @ 00:00:53
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Linda

Ne jag vet, jag är svag ibland:)

2009-04-02 @ 15:35:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback