Sköna vardag

I går eftermiddag fick jag tentan avklarad. Gick faktiskt över förväntan, hade till och med lite roligt under tiden med alla fula figurer som jag ritade. ; ) lärare måste få sig ett gott skratt ibland!

Så idag är jag helt och hållet ledig och fri att göra vad jag vill. Känns så skönt! Ska strax ge mig ut på promenad med Therese, solen skiner faktiskt här.. fast snön kom tillbaka för några dagar sen. Än är det inte vår hehe men vem har bråttom? ;D

Ikväll ska vi till Sofia och käka lite smörgåstårta, som vi fick som tack för arbetet på Flämslätt. Var riktigt snällt av dem, alla fick varsitt presentkort på bio också. Men det tar vi nån annan dag, tydligen vill alla se Kenny Begins haha var det bara jag som missade serien när vi var yngre? Men iaf, någon får väl tvinga mig att se den innan...

Nu ut i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback