Lördag

Gääääsp! Tog en lång sovmorgon idag hehe tänkte att det är jag väl värd om jag nu måste sitta med hemtentan hela dagen.. Tror förvisso inte att den är så omfattande så hoppas att jag kan göra klart den på en dag. Men den ska inte vara inne förrän på måndag så jag har ju extra tid på mig om det behövs.

I går fick jag äntligen min lägenhet städad, drog över tiden och missade Så ska det låta (hih) men tyckte att jag fick prioritera min smuts lite, har sett ut som ett kaos i flera veckor.. Det är katthår överallt nu mer!!

Till kvällen får vi se om det blir en myskväll hemma igen eller om Therese får med mig ut på krogen för att dansa av oss lite hehe beror nog på hur tentan går, om jag har samvete till det. Tänker inte dricka iaf, har massa skola att göra imorgon med.. suck...

Nej ska inte klaga, tycker att skolan är jätterolig, har aldrig lärt mig så mycket intressant och användbart förut. :D



- Mitt lilla hem är rent ! -

Kommentarer
Postat av: Linda

duktigt:) jag längtar till ditt hem!

2009-03-07 @ 13:16:49
Postat av: Darya

Fiiint! Håller med flum! Längtar otroligt mycket efter er och en skövdehelg!! Eller Malmöhelg ;)



Tack för att du påminde mig, ska kolla på så ska det låta på svt play!! :D

Postat av: kristin

Hej! Hoppas din helg blir bra trots mycket plugg.Har oxå städat lite idag, som sagt mycke hår blir det med 2 katter.I tisdags var vi på Jazzcluben och lyssna på bra danskt bluesband (Torbjörn Risager) det svängde nåt grymt. Vi köpte en skiva förstås.Ikväll ska vi lyssna på Elin Sigvardsson, en gratiskonsert på kulturhuset med anledning av kvinnodagen imorgon.kram yvonne och Ronnie.

2009-03-07 @ 16:37:12
Postat av: kristin

tack alla! längtar tills ni kommer också :D // det låter härligt! Gratis konsert med Elin Sigvardsson skulle jag ju också vilja gå på hihi nu blev jag avundsjuk. Ha en skön helg och kram på er alla

2009-03-07 @ 18:52:44
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback