It won´t be long

Långa dagar i skolan är min vardag nu.. men ska inte klaga! Imorgon ska vi iväg på exkursion runt Billingen, vet inte vart men det får vi väl se när vi sätter oss i minibussen hihi

Karolina spenderade eftermiddagen hos mig, vi kollade på Across The Universe ( älskar den ) och bakade kladdkaka som vi kan fika på imorgon på utflykten, sen kom therese och förgyllde min afton lite till. Skönt att man hinner att ha lite roligt också nu när det är så mycket skola.  Men ska riktigt njuta av min ensam-tid i helgen.. ska inte göra mycket! förrutom det jag måste.

Längtar till jag ska få träffa Darya och hennes mage, hon har ju nämligen en liten tott i sin mage som bara växer och växer. Är så synd att man missar det. Är lite sjukt att min Darya som jag känt sedan vi var kanske 4-5 år ska få sin egen lilla bebis som "snart" kommer vara lika gammal som vi var när vi först träffades hihi Hon kommer att bli den bästa, Mamma Mokre.

Puss!

Ps. Förövrigt har jag frågat tre personer, inkl mamman själv, om bilder på lilla Amanda men får aldrig några haha vad är detta!? ds.

Kommentarer
Postat av: Darya

Jag älskar också Across the Universe!! Såg om den i julas :)



Vad fint du skriver! Blir alldeles tårögd, finaste!! Saknar dig massor, men vi ses ju om två veckor!! weee



Jag har skickat bilder till dig nu :)

Postat av: kristin

hihih tack!

2009-03-11 @ 16:50:33
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/
Postat av: Linda

du kan väl sakna mig med, trots att jag inte har ett liv i min mage? jag har väl skickat massor idag? :P

2009-03-11 @ 22:12:51
Postat av: yvonne

Som sagt, kul och läsa dina inlägg.Saknar din lilla pappa, han har åkt till malmö ikväll men det är ju inte så dumt och längta lite ibland el hur?

2009-03-11 @ 22:33:01
Postat av: Darya

Är Ronnie P i Malmö? WOHO! :)

2009-03-12 @ 07:36:42
URL: http://darya.blogg.se/
Postat av: kristin

hihi nej du har rätt yvonne! man måste få lite tid till att sakna :)

2009-03-12 @ 23:46:35
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/
Postat av: Darya

Är Ronnie P i Malmö? WOHO! :)

2009-03-13 @ 10:55:19
URL: http://darya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback