Helg

Nu är det helg återigen :D försöker få min helg att handla mest om tentaplugg men det går inte så bra haha dålig självdisciplin som vanligt. Spenderade iaf dagen ute igår i solskenet på en filt med kursboken. Idag är det dags att gå igenom det sista med bunten anteckningar som jag har. I går kväll följde jag med kamraterna på fest i huset brevid där det blev en hel del guitar hero, rund-pingis och lite hockeyspel hihi sen lite dans på Husaren på stan. Måste ju hinna ha lite roligt också!  Så nu tillbaka till studierna. Här bjuds lite bilder från de senaste dagarna:



Läsa läsa läsa, mjuka fossingar, värme på en filt, solsken!! hanna och alex är guitar heroes, ojämn match, i don´t know these people but they play ping-pong.

Kommentarer
Postat av: Linda

ååh vad skönt väder! jag vill oxå sola! :) Lycka till på tentan idag!!

2009-03-23 @ 07:37:48
Postat av: Darya

Soool! Lycka till! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback