2 mars

Snön har gjort ett återbesök här i Skövde. När jag gick ut i morse glömde jag helt mössa och vantar, så det fick jag ju helt ångra på vägen hem när stora snöflingor gjorde håret mitt blött! Marken är nu helt vit igen av kramsnö så vi får väl glömma det där med våren en liten stund till.. men visst är det fint med vinterlandskap också..


Vid lunchtid idag vinkade vi av Emelie och Viktor på tågperrongen, för nu ska de påbörja sin långa resa ut i Europa. Första anhalt är ett ashram i södra Tyskland där de ska lära sig en massa nya saker och träffa en hel del nya människor. Lycka till emelie! Och ta hand om dig :D.. och viktor haha han verkar behöva det. Kommer att sakna dig mycket, kram!


Annars idag har jag suttit i skolan med Karolina för att försöka få vårat projektarbete färdigt. Och kämpat med att inte somna där jag satt haha har varit helt utmattad idag. Men jag och therese tog ialla fall tag i oss själva och kom iväg för att träna lite på kvällen ( eller ja, var nog tack vare henne som vi kom iväg hehe). Sedan avslutade vi med Pan´s Labyrinth och lite vin.. En avslappnad afton med andra ord.



Kommentarer
Postat av: Darya

mysig dag :) här är det verkligen vårväder! sol och riktigt varmt!

Postat av: kristin

åh jag är avundsjuk! jag får helt enkelt åka ner till malmö och våren snart :D

2009-03-04 @ 20:03:34
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback