Sommarlov!!

Weee! nu är tentan gjord och klar. Hoppas att det gick vägen : ) är alldeles för lat för en omtenta tihi. Men det kändes ok iaf, så får leva på hoppet ett par veckor. Nu väntar en dag av städning, packning, införskaffning, diskning och åter packning. Till kvällen dyker Therese upp och vi ska iväg på bartömning som avslutning på kåren! Kommer att sakna Skövde lite grann.. men ska bli skönt att komma hem nu, tiden är inne som man brukar säga.

I morgon är det dags för Linda att ta examen så tåget går tidigt till Örebro. Ska bli underbart efterlängtat att träffa alla och att vi för en gång skull kommer att vara samlade på ett och samma ställe hihi är inte ofta!

Sen på söndag är det dags att dra till Skövde igen. En bil, en pappa och en yvonne ska hjälpa mig att frakta hem min planerade monsterpackning.. tvivlar stort på att jag kommer at ha användning för alla grejer men är hellre på den säkra sidan än att jag helt plötsligt måste sakna någonting. Eller? Ja,ja vi får se hur det går, jag kanske tröttnar i eftermiddag och bestämmer att två par trosor och min tandborste räcker. Huvudsaken är iaf att katterna kommer med hahah.

Och sommarlov o sommarlov.. ska både jobba och läsa en sommarkurs i Miljö- och ekofilosofi som börjar på distans på måndag.. ingen rast och ingen ro.. men har ju valt det själv så klagar absolut inte :D ser fram emot min sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback