Sen sist

Vi fyndade en hel del på vår secondhand-shopping! Både kläder och lite prynadssaker hittade både jag och sys. Vi hann tyvärr inte med några nya spännande butiker utan fick bli de vanliga, Bra Begagnat och Myrorna.



Mina fynd! Ramar 15 kr, ljusstakar 45 kr, oljelampa 20 kr, omlottklänning 60 kr, jacka 45 kr, linnen 20 kr (myrorna) skärp 2 kr (50% på Bra begagnat)

Man möter alltid väldigt speciella personligheter i såna här butiker och denna gång var inget undantag. Vi hittade en (o)snygg regnrock som vi skojade om att Linn kunde ha på sig på jobbet där oömma kläder gäller (hihi) som även en gammal gubbe uppmärksammade. Han pratade och skojade lite med oss, vi tyckte att det var kul tills han erbjöd Linn att komma och bada i hans badkar iförd kappan haha då dog skämtet lite och som tur var gick han iväg. När han sedan gått började vi gapskratta för det är ju tydligt en skum sak att säga. Men så plötsligt dyker han upp igen med ett stort leende på läpparna och säger "Den här kan du ha!" och så drar han fram en plastig röd rock och ger till mig. Jag var tvungen att vika mig dubbelt haha det var så roligt. Sen gick han på en gång. Linn och jag bestämde oss för att ta våra nya rockar och ta lite Matrix-foton för att föreviga ögonblicket.

kommer inom kort..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback