Örebro

Efter ett par "slitsamma" dagar med skolavslutningsanda och en massa party så kom jag iväg med pappa till skövde idag och hämtade hem all min packning som jag kommer behöva här nu när jag är hemma för ett par månader fram över :D kommer att bli en kanonsommar, känner det på mig! Katterna fick jag med mig också förstås hihi hann med att frosta av frysen och städa lite med så att allt är fint and tighty till när skolan börjar och det är dags att bli Skövde-bo igen.

Skolavslutningen firade vi med en terrassförfest i Skrapan och sen vidare till bartömningen på kåren. Var hur kul som helst! Mycket trevligt att träffa folk som man inte sett förr :P haha Sen på lördagen firade vi Linda som är så duktig att hon klarat av 3 år med studier och tog sin examen som sjuksköterska igår!! Grattis till Linda! :D Det firades med ceremoni, kalas och fest på Strömpis till kvällen. Var oerhört trött men orkade igenom dagen, hihh, med lite vilja bara så! och en powernap haha

Tack för en trevlig helg alla!! Puss

Kommentarer
Postat av: Darya

Tack själv! puss hihi

Postat av: Linda

tack själv!



ja, du ryckte upp dig rätt bra där på kvällen:)

2009-06-09 @ 05:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback