Nedräkning Två Dagar Kvar

Idag har jag bara spenderat tid inomhus med min bok. Det går mycket sakta fram. Koordinatsystem, RT90, referenssystem, transversal cylinderprojektion, vinkelriktig eller ytriktig... återkommande och återkommande. GIS är bara roligt om man får sitta och pilla framför en dator :S

Hade sista kvällskursen igår och det firades med tårta och titt på labbresultaten. Vi ägde endast normala äckliga bakterier i svalget. Fick även tillbaka två inlämningsuppgifter med positivt besked! Den ena hade jag ett fel på och den sista som ska vara den svåraste (immunförsvaret) fick jag alla rätt på! Är lite stolt över mig själv hihi även om jag vet att jag aldrig skulle kunna svara på de där frågorna om någon stallde dem till mig direkt ;D Jag är lite fake-stolt över mig själv haha bara bra för självförtroendet. Behövs inför tentan på fredag absolut.

Kommer att sakna vår kvällskurs lite grand. Var mysigt att lyssna på en massa sjukdomshistoria, äta mackor, titta på äckliga bilder, få fika och få roliga pikar från läraren. Tror han hade en liten crush på oss oförstående "ekologer" (alltså jag och karolina) som han kategoriserade oss från de andra studenterna haha
-Vill inte ekologerna ha mer tårta innan det är försent?



Får se om vi väljer att läsa kursen i viruskunskap till vintern. Man får ju trots allt fika. Och ett gott skratt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du äter ju inte tårta?!?! grädde på bröd :<

2009-06-03 @ 21:06:27
Postat av: Darya

gott! torta! hehehe

Postat av: kristin

hahah nej men jag gjorde ett undantag! det går ner om det finns mycket marsipan att tillgå ;D

2009-06-03 @ 22:23:01
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback