Min dag

Hade för oss lite trevligheter på jobbet idag. Eftersom vi var tre personal åkte vi ut på utflykt till ett ställe i Södra Dylta som hette Smultrongården. Ett mysigt ställe som serverade gott fika i mysig miljö och hade en inredningsbutik i ett litet charmigt 1700-tals hus. Vi satt i solen och gassade å hade det skönt :D 



Efter jobbet gjorde jag direkt ett besök på sys bakgård för lite klippning innan hon drar till London över helgen, är inte alls avundsjuk ;) Är skönt att få lite pli på håret, det har bara varit den senaste tiden.



När jag kom hem satte jag mig på balkongen en stund och fick ett ryck så jag började städa och dona.. har inte tänkt på att det finns en balkong att använda! Var jättemysigt att sitta där ute i kvällsolen. Ska ta mig en tur till blomsterlandet imorgon och kolla om jag kan hitta nåt roligt att inhandla till "min" lilla balkong för att göra den lite hemtrevlig! Så, nu har jag ett mission för imorgon hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback