Midsommarhelgen

Jaha, då har man klarat av midsommardagarna. Började jobba klockan två på midsommarafton och gick av klockan 16 idag på eftermiddagen. Direkt från jobbet till kumla för lite umgänge hemma hos mamma och ingemar. Martin och Ingjerd är nämligen hemma på besök. Så fick lite firande trots allt. Men nu är det åter dags att gå och lägga sig, börjar åtta imorgon bitti igen och sov inte mycket i natt. Orkar inte skriva mycket mer om min senaste vecka så får nöja mig med lite talande bilder. Sen tror jag att många utav er har gått på semester haha så jag skriver nog för mig själv ;D

Tyvärr vill inte pappas dator och min mobil samarbeta så ni får gott tilta på huvudet för att titta på bilderna hihi.

 

Niclas och jag var ute och åt, vackra Örebro by night, fastnade under ett träd under ett sommarregn, kl 06.00 dags att vakna på jobbet, friskvård alla Hovsta.



Lite luftgevärsskytte, midsommarfin, även lite dart-tävling, jordgubbar!!

Kommentarer
Postat av: Linda

låter som en trevlig midsommar, trots att du jobbade väldigt mkt:)

2009-06-21 @ 19:33:24
Postat av: Ida-Lisa

Den där Niclas är en stilig pojk, han brås på sin syster! :D

2009-06-21 @ 21:14:38
Postat av: kristin

haha :D

2009-06-23 @ 00:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback