Måndag

Sitter i soffan och är helt slut! Kom nyss hem från en liten kvällspromenad med sys och känner mig redo för sängen. Gjorde min första dag på jobbet idag, tror det kommer att bli ett riktigt mysigt ställe att spendera sin tid på i sommar. Alla nya intryck, rutiner och saker att hålla i huvudet, samtidigt som man ska vara social och trevlig gör att jag känner mig jättetrött fastän vi inte direkt gjort nåt under eftermiddagen. Men så är det väl i början. Har kommit bort lite från jobbrutinerna nu när jag pluggat ett år. Men det kommer nog snabbt tillbaka.

I morgonbitti har sys bestämt sig för att tvinga ut mig till cykeln, åka iväg till oset och gå en långpromenad. Får se hur det går haha jag är verkligen ingen morgonmänniska..

godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback