Hetta


Från torsdagens bravavder: Lunch i Stadsträdgården, Bad i Hjälmarbaden, grillning i Stadsparken!

De senaste dagarna har varit galet varma! Jobbade nästan non-stop fredag till söndag, men hann iaf att träffa Darya på lördags kvällen, men även Jassi och Linda en snabbis. Darya och Jag köpte med lite mat, tog oss en filt och satte oss i Stadsparken där vi spenderade hela kvällen med att snacka skit om allt och alla. Ja, precis haha. Mycket trevligt var det, åt alldeles för många marsmallows, tack o lov.



Grillning med Darya och blobben, rast i Hovsta en mycket varm söndag.

Under måndagen åkte jag till Kumla, efter en snabb fika med flumsan på stan. Åt en goooood morotskaka.. älskar verkligen morotskaka nu, tyckte inte ens om det förrut.. :D I Kumla hängde jag hos mamma och Ingemar på deras underbara bakgård som just nu svämmar över av rosaröda rosor. Underbart. Fick iväg mamma på ett kvällsdop i säbylundsjön, vilket var välbehövligt!! Det är ju så varmt. Vaknade 07.30 i morse av att solen stekte på mig genom sovrumsfönstret, trodde jag sovit till klockan tolv, men tydligen inte. Lallade runt lite i Kumla under förmiddagen och hjälpte mamma med lite förberedelser innan jag begav mig till Örebro igen. Efter det har jag absolut inte gjort något vettigt utav min dag. Lite tid ute på balkongen tills solen dök upp sen har jag och Lisa hamnat i tv-soffan under resten av kvällen. Är för varmt för att gå och lägga sig haha. Men snart så.
 


Flum på Rosalis deli, I Kumla råder det ros-hysteri, kvällsdopp, bakgården.

Kommentarer
Postat av: Darya

Vilka fina bilder! Vad tjock jag är! hehe

Postat av: kristin

du ska vara tjock!!

2009-07-04 @ 13:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback