Saturday of fun



Linda och Sandra, Janne och Jocke, Linda och Norrlänning, Jag och Per, Mange och Linda på Harrys.

I lördags blev det häng dag med Linda. Tyvärr så regnade det precis hela dagen så jag fick med mig henne till ÖB för att fynda lite campinggrejor inför fjällresan. En mycket otålig Linda fyndade hon också, lite tvål här, lite tandkräm där. Jag hittade ett uppblåsbart liggunderlag, en praktisk lampa, myggnät (!) och lite våtservetter. Mycket användbart. Ser så mycket fram emot resan! 

Till eftermiddagen blev det tacos och Smala Sussie hihi. Sega som vi var pallrade vi oss senare iväg till Janne för en kväll ute på stan. Blev en riktigt lyckad kväll, även om vi tvingades gå till Harrys där medelåldern kanske ligger på 35 år. Men vi hade ju varandra :D

Kommentarer
Postat av: Linda

var en riktigt trevlig dag! att slappa är underskattat :P



dock var kvällen rätt galen:P

2009-07-13 @ 23:40:43
Postat av: Alex

Grymt snygg tisha på den där snubben du vänslas med, skaffa en sån åt mig tack! Large ska det vara!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback