Jaha

Har glömt bort att skriva på den sista tiden men är så mycket annat som ska hinnas med nu för tiden. Känns som alla ändå bara ligger ute i solen och gassar eller kurar ihop sig i soffan under regniga dagar, det är ju ändå sommarlov :D

Regn, regn och åter regn. Först var det outhärdig varmt i två veckor, nu har det regnat och åskat i en vecka. Men ska inte klaga, tycker det är ganska så mysigt. Och så jobbar jag nu onsdag till fredag så är skönt att få hålla sig inomhus ha det ganska så gött.

Annars vet jag inte riktigt vad jag gjort den senaste tiden.. lördag var det fest, söndag åkte jag till Hällefors, måndag åkte jag ut till torpet och myste, tisdag var vi till Tarsta och sen träffades jag, linda, darya och alex till kvällen och såg en dålig film, som vanligt hihi. Thats that.

Kommentarer
Postat av: Darya

haha minns knappt vad filmen hette. bajsfilm!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback