Träningstart!

Idag tog vi tag i saken och köpte varsitt Spinningkort på Friskis och Svettis, jag och Emelie! Eller ja, än så länge är det Emelie som har betalat eftersom mitt CSN dröjer.. =D Ska bli så kul och skönt att komma igång och röra på sig. Det behövs VERKLIGEN. Vi körde ett pass sen också och jag var helt slut efteråt hehe måste verkligen få bättre kondition. Men nu är jag på rätt väg iaf!



Resten av dagen har jag dock inte gjort nåt vettigt hehe blir lätt så när man är ledig förstås. Efter att flickorna hade åkt i går så hade jag tänkt att städa lite och diska men det ser tyvärr likadant ut idag. Får fixa det imorgon ; ) Blev en filmkväll istället på Bataljonen 7 med The Prestige och Evil dead 2 (oerhört komisk). Kom inte i säng förrän 4 kanske, men idag blir det desto tidigare hihi tack vare träningen! Äntligen kan man få känna sig trött.

Kommentarer
Postat av: Linda

härligt kristin! spinna hårt:P

2009-01-20 @ 07:46:56
Postat av: Darya

duktigt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback