Som ett brev på posten

En trevlig överraskning väntade i brevlådan idag när jag kom hem från skolan! Ett brev med ett medlemskort till friluftsfrämjandet hade jag fått, men fattade inte först vart det kom ifrån haha men så slog det mig att emelie hade sagt nån gång att "en födelsedagspresent kommer på posten i framtiden"!! hihi Så, tack så mycket emelie! Ska bli kul att hitta på nåt och följa med dem ut när de anordnar nåt hihi. Som sagt, nu när jag har mina stövlar, vindjacka och min nya sovsäck haha.



Mina dagar fylls av böcker och plugg.. vet inte om jag blir någe klokare..

Kommentarer
Postat av: Darya

Haha, vilken rolig och bra present!!

Postat av: Linda

passar dig perfekt!:)

2009-01-13 @ 08:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback