Första dagen

Det var första dagen på nya kursen idag. Var i skolan hela dagen och gjorde massa nytta! haha Emelie och jag hann också med att gå på skolans studentmässa för nya studenter och plocka på oss en massa roliga grejer! :D Nu är vi ju inte riktigt nya men vi såg så glada ut så det gick så bra så, ingen som vet hihi. Vad som hamnade i gottepåsen var:
- Tre T-shirtar (oja, vi gick två gånger)
- Nyckelrem, en röd och en svart
- 4 röda stiftpennor
- Kulspetspennor från Studenthjälpen
-En turistkarta
- En karta över Billingen
- Två reflexer
- Två rosa disktrasor med fina logor på!
- Lite godis.. ( inte till mig)
-Två Nyinfyttadtidningar med gratiskuponger i.
- Två skolkalendrar med fler gratiskuponger i..
- och till sist 15 kondomer..
hahah det sista var roligast. Mannen som höll i korgen med kondomer log så fint. Nu är det inte så att jag ska ha allt själv utan jag snodde med lite till Karolina också som kommer hem på fredag ifrån Sydamerika! Ska bli såå kul att få henne tillbaka :D



Kurserna vi började idag verkar roliga båda två. Den ena är Ekologi B och den andra heter Hållbarutveckling där vi ska examineras på våra diskussionsfärdigheter hehe. Ska bli intressant. Men det roligaste, men också det svåraste är att vi också ska göra ett projekt i grupp sammanställt av Miljöbron på en kurs- och stiftgård i Skara. Men det kommer jag berätta mer om senare :) blir studieresa på tisdag!

Nu ska jag fixa iordning mig lite, råkade somna efter skolan ehehe vaknade med dregel över hela kinden :P haha. Ikväll blir det Rockpub på kåren med lite skojigt folk!

Kommentarer
Postat av: Linda

En turistkarta!!! HAHAH!

2009-01-22 @ 00:03:16
Postat av: Darya

Haha, vem har inte vaknat med dreggel på hela kinden.. :D

Postat av: kristin

:D det är det bästa sättet att vakna på!

2009-01-22 @ 01:31:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback