9 januari

Plugget går bättre idag! Kom faktiskt upp rätt skapligt, gick iväg till skolans bibliotek och satte mig där för att läsa. Nu är jag hemma på matpaus. Får se om jag vänder tillbaka till skolan eller om man kan få ro här hemma till att fortsätta läsa =) gäller väl bara att ha lite disciplin! Vilket jag oftast inte alls har.

Annars blir det lugn hemmakväll här hemma senare med Emelie hihi skönt att inte göra någonting just nu. Blir väl nån film hih. Och På spåret! Inte att glömma =)

Saknar mina flickor!!! Hoppas de kan komma hit nästa helg och hälsa på mig, så vi kan ha skövdemys! Behöver mycket sånt nu. Ska bli skönt när tentorna är över.

Kommentarer
Postat av: Darya

Jag behöver er också! MASSOR! Så jag kommer! :)

Skönt att plugget går bättre idag!



Puss!

Postat av: Linda

jag kommer med! lycka till med pluggandet, vet hur det är när det verkligen inte går som man vill. men på något sätt så fixar man det alltid i slutändan. SÅ DU BEHÖVER INTE STRESSA UPP DIG!:)

2009-01-10 @ 00:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback