8 januari

Mitt pluggande går inte alls som jag tänkt. Tanken var att jag skulle sitta som en galning och läsa nu när jag kommit hem från semestern.. men icke.. gårdagen gick åt att hämta katterna, storhandla och städa iordning min lägenhet. Idag kom jag iväg till klockan tre och satte mig i skolan för att få lite lugn och ro men gick hem för att jag hade så ont i huvudet. Som vanligt vid den här tiden i månaden ;P därefter gick några timmar åt för att vila och att bli av med huvudvärken. Nu sitter jag här vid tjugo i elva på kvällen och har läst ett kapitel! haha det är skrattretande. Aja jag tänker inte stressa upp mig för det. Det går som det går!

Nu håller jag på och kokar min egen grönsakssoppa, mums!

Bättre lycka imorgon ms.P

Kommentarer
Postat av: Darya

Det kommer gå bra, du har fortfarande flera dagar på dig. Stressa inte upp dig :) Du är så smart så du kommer fixa det ändå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback