Resumé

Får göra en liten recap sen  mitt internet försvann. Emelie och jag hade ju en secondhand-shopping dag i lördags, det skrev jag ju om senast. På kvällen gick vi på fest hos Hanna, som bor högst upp i samma hus som Emelie. Festen gästades av ganska mycket folk, mestadels utav utbytesstudenter från alla håll och kanter, och det är ju aldrig fel :)

Efter en vinflaska och mycket prat om film, serier och musik så begav vi oss ut i kylan för att ta oss ut på stan. Vi hade inte planerat att gå ut så jag skulle springa tillbaka och hämta min väska o sen komma i kapp de andra vid bankomaten. Smart som jag är (otroligt) när jag har druckit lite så får jag för mig att jag kan ju springa jättemycket bättre när jag har alkohol i kroppen! Och det är väl sant, men det är ju också väldigt halt ute i januarimånad här i skövde. Kom kanske 200 meter till fötterna lämnar marken och jag druttar ner med rumpan före i den stenhårda marken. F-n! vad ont det gjorde haha. Men kvällen gick vidare. Hade jätteroligt ute på Bogrens, som är i princip ett stort dansgolv och sitter i hop med två andra krogar; Harrys och Depå. Så man kan gå lite som man vill. Vi lyckades även bli Stage-diveade på så jag fick en känga mitt på handen och emelie fick ett stort blåmärke på överarmen, tack! Kvällen avslutades med lång kö till hamburgaregrillen och Thereses flykt från sin utbytesstudent till ragg. En helkväll alltså.

Morgonen därpå vaknar jag med en blå stjärthalva, ett skrapsår på knäet, en ond handled och en förmodad mild wiplash-skada i nacken efter fallet haha vad gör man inte för att ha roligt?


Kommentarer
Postat av: Linda

det låter som en helkväll!! hahaha!! fina bilder, du är riktigt snygg!

2009-02-05 @ 20:03:17
Postat av: Darya

Håller med föregående talare!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback