Resumé 2

Vi fortsätter.

I söndags var jag inte bakfull alls, så satte igång med storstädning av mitt hem. Det var verkligen behövligt, var lite orolig att något äckligt skulle flytta in under all disk annars. Stackars katterna. Men efter att det blivit rent och fint iallafall så blev det filmkväll på kvällen. Emelie och Therese kom över och hade med sig PS. I Love You. En väldigt fin och rörande film. Har sett den förrut men är en sån där film som man kan se om och om igen. Man gråter små skvättar och blir varm i hjärtat.


I tisdags morse kom Linn på besök. Är alltid så härligt att ha henne här, så mysigt :D Vi gick ut på stan, åt på Helénsgården och tittade efter tyg till en sänggavel som hon ska göra själv. På kvällen provade vi på friskis och svettis gym hihi alla dessa GIGANTISKA maskiner haha känns som de överkompenserar för nåt? På tisdagsmorgonen kom vi iväg ytterligare en gång, nu vart det jympa dags med alla gummor och gubbar ( Linn har sagt att hon ska träna varje dag). Resten av dagen tog vi det lugnt hemma med Lejonkungen och sockerkaksbak.

Så till sist, igår, onsdag så träffade jag emelie och josefin på stan där vi lunchade på Rådhuset och vi följde med Josefin till Stil för hon skulle fynda secondhandkläder hon med. På kvällen blev jag bjuden på hemlagad soppa, med Emelie och Viktor. Riktigt trevligt.

That´s it! Som ni märker så har vi inte så mycket i skolan den här veckan :D så det är bäst att man passar på att ha det trevligt hihi. Har ju ett projekt att börja på men mina medarbetare är båda bortresta så får börja på det nästa vecka.

Nu ska jag köpa kursböcker så jag kan börja plugga på min distanskurs! Har ju som sagt lite extra tid nu när man inte har så mycket att göra hemma längre ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken underbar vecka du har haft! :) myspysigt!

2009-02-05 @ 20:06:05
Postat av: Darya

Den filmen vill jag se!

Postat av: Linda

Darya, jag tror att du har sett den! med mig:P eller?

2009-02-06 @ 07:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback