Trevlig helg helt enkelt

Tiden under helgen fylldes med en massa kalas, fest och trevligt sällskap. I fredags var vi ute och åt med Mamma och Ingemar. Vi åt god tapas på Mingla och hade hemmamys efteråt. På lördagen blev det besök ute i Karintorp med stövlarna på och sen fest till kvällen, med en del intressanta inslag som vanligt :S. Söndagen firades med kalas med Pappa och Yvonne och släkten. Julkonsert med O Helga Natt blev det också, riktigt hög mysfaktor och väldigt bra upptädanden bjöds det på iår.. Brolle Jr var faktiskt höjdpunkten! Så har varit en intensiv helg. Idag åkte jag tillbaka till Skövde ganska tidigt, så hann iväg och tog vaccinationssprutan (ingen kö alls bör noteras hihi) Börjar få ont i armen nu.. :( hoppas det inte blir värre imorgon. Nu, God natt!



Mams och Ingemar, Sys och jag



O Helga Natt, spelkväll med släkten



Jag så klart!
(Jag vet ego, men kände mig så fin i min klänning :))

Kommentarer
Postat av: Darya

du är så fin!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback