Roligaste paketet

Som ni kanske förstått så har även jag fastnat lite i Traderaträsket. Man slö-klickar sig in på sidan och försöker klicka sig igenom snabbt som attan för att inte hinna se något man vill ha och komma ut på andra sidan oskadd. Oftast är det ju inte detta som sker, tyvärr, råkar man ju alltid välja något man inte borde men så vips! så är man där i alla fall och handlar hehe det är ett fenomen det där Tradera. Nu var det i alla fall så att jag hittade ett roligt linne för en liten penning på sista minuten och paket damp ned i brevlådan idag.



Nu kan man ju undra vem som kommer på den briljanta idén att slå in ett paket helt i tejp.. hmm ska jag vira o vira o vira till dödagar? haha måste ge cred för kreativitet! Men fick klippa upp det försiktigt, hade jag gjort hål i linnet så hade jag blivit arg på dum avsändare. Men vad som låg i det var ju i alla fall mycket trevligare.



Hihi jo, jag vet det är kor på den. Och träd. Och staket.
Men jag gillar denna fulsnygga, senapsgula kreationen.
Annorlunda är rätt!

Kommentarer
Postat av: Darya

den var skitsnygg!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback