Jo ni!

Nu har jag varit ute och ätit igen.. och inte blir ni förvånade haha ni känner väl mig, kan ju inte låta bli mat när det erbjuds ;) Eller ja, när det erbjuds tillfällen att få gå ut och äta med sina tjejkompisar det vill säga. Usch vad tråkiga inlägg jag har att komma med nu känner jag, men jaja. Igår tog vi oss en sväng i alla fall till Voda och sen blev det bio. Ett mysigt avbrott i alla hårda studier. Pust och stön! Har gjort klart ett av tre projekt idag åtminstone så det känns skönt. En bit på väg.. ska bli klar innan jul!! Har för övrigt känt mig lite varm och hängig idag, skulle väl tro att det beror på att jag vaccinerade mig i förrgår.. något skit ska man väl få för det :P Lovar att jag ska rycka upp mig här någon dag snart men än så länge får ni hålla till godo med dessa:

Emelie åt sushi

 

 

Jag åt ceasarsallad, medans de andra tanterna åt

teaparty-buffé (vilket jag nu har tröttnat på)

 

 

Biotajm! New Moon fick det bli :)




Kommentarer
Postat av: Darya

åh sushin såg så god ut! nu blev jag sugen! hihi

Postat av: kristin

not surprised! haha

2009-12-10 @ 13:21:55
URL: http://kristinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback