29 december

Jaha så var julen över för i år!! Eller? verkar vara relativt för folk hehe vissa vill ha kvar tomtarna till mitten av januari. Hemma hos mig kommer de försvinna så fort jag kommer hem hehe jag är klar med julen! Nästa år får det inte bli en så lång startsträcka så man hinner tröttna hehe inge mer glögg tack! Fast jag älskar julen iaf.. är ju så supermysigt. Men nu vill jag ha sol och längre dagar!

Annars så trivs jag och kissen hemma i Öret. Så mycket att hinna med bara. Farfar och Ulla fick sig ett besök av familjen Pettersson igår där det blev tårtkalas och kortspel. Idag måste jag sätta mig med plugget, skulle ju ha gjort klart en rapport innan jul enligt min planering men som bara fått legat och vänta. Måste bli klar idag så jag kan ta det lungt över nyår. För sen väntar ju två tentor som jag inte ens öppnat böckerna inför. Hehe! Kristinplanering brukar ju fungera sisådär, därför jag inte planerar så mycket =P

Roligaste i jul: Vet ni vad facebook heter på norska? Feisbook.

Kommentarer
Postat av: Kusin Suss

Tack för besöket! Det var jätteroligt att ni tog er tid att hälsa på oss. Så fick jag äntligen spela pingvinspelet igen =).

Ha det gott, vi hörs!

2010-01-14 @ 09:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback