Me, Myself and Kristin

Helgen har formats av en otrolig trötthet. Ska bli skönt när den här kuren är över så jag kan få lite energi tillbaka. Fredagen spenderade jag som sagt ute i solen, vilket jag senare fick höra att man inte skulle göra om man äter penicillin hehe aja, no harm done! Under kvällen kämpade jag med att hålla mig vaken till filmen Australia, vilken jag stängde av efter en timme. Vet inte om det var humöret jag var på eller om bara filmen var helt kass?! 20 min in i filmen frågade jag mig själv (och darya) om detta var ett skämt! haha Den var helt otroligt överspelad, även om jag fattar att den skulle vara som en gammal 50-tals film eller nåt men tyckte den var olidlig stundtals. Kan en film vara mer klyschig? I alla fall så gav jag den en till chans och såg klart den under lördagseftermiddagen. Den blev väl ganska ok till slut iaf, även om ungen var ganska söt-irriterande...

Under lördagsmorgonen hamnade jag i skolan då jag lovat Anette att hjälpa till med en utställning som INUG anordnat över ett projekt som de gjorde förra sommaren. Väl där fastnade jag och kom inte hem förrän på eftermiddagen. Det var en Skövde-dag med öppet hus och en stor "shoppinghelg" på stan. Anette och jag blev snart uttråkade och valde att spendera dagen med att springa runt på alla andra intressanta föreläsningar och filmvisningar som anordnades på andra ställen i skolan. Det bjöds på fika också! Det stället besökte vi flera gånger hehe...


- Man måste ju prova på att leva på socker en dag också -

Idag besöktes köpcentrumet  och det fyndades några fina klänningar som jag tyckte att jag var i behov av.. är väl inte riktigt sant men marathon-tittar man Sex and the City så inbillar man sig lätt sånt. ;D


For my blue-mood

Kommentarer
Postat av: Darya

Mmmm blev väldigt sugen på kanelbullar nu! Och sjukt fina klänningar! :)

Postat av: Linda

låter som en skönt helg. Tyckte filmen var bra, seg ibland dock, men ändå bra. fina klänningar!



hoppas vi ses snart krajstain!

2009-04-27 @ 17:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback