Hey hoe!

Haft några riktigt slöa dagar nu måndag och tisdag. Efter helgens trevliga besök av mamma och linn, hemtenta skrivning och diverse andra göromål så tyckte jag att jag förtjänade lite slapp i soffan : )

Måndagen spenderade tittandes på hela säsong 2 av Men in trees hehe saknar den serien. Den är lite töntig och klämkäck men älskar den ändå. Och den påminner mig om när sys och jag bodde ihop en sommar och det var vår favoritsysselsättning att komma hem efter jobbet, kura upp oss i sängen framför datorn och titta på den fantastiska natur som Alaska erbjuder, och alla roliga karaktärer förstås.

Gårdagen tänker jag inte resumera för det hände inget vettigt alls. Förutom lite tid i skolan framför GIS då men det räknas inte.

Helgen var i alla fall helmysig! Mamma och sys kom fredag, stannade till söndag och vi hann med en hel del. Spenderade mestadels av tiden utomhus. Vi besökte följande ställen:



Lycke Lilla Höjen



Varnhem



Ryds grottor och Ymsingsborg



Garparörs naturreservat

Vi hann naturligtvis med annat också, lite fika på rådhuset, filmmys, gå på stan m.m.

Nu är det dags att rycka upp mig och komma iväg till den där instängda datasalen i skolan. Tjippens!


Kommentarer
Postat av: l

2009-04-22 @ 17:51:47
Postat av: Linn

Du har rätt! Det var en jätte mysig helg sys=) Jag vill gärna komma o hälsa på dig snart igen!! Får oxå flash backs till våran sambosommar när du pratar om Men in trees:) saknar att ha dig så nära! Ska bli skönt att ha dig i samma stad i sommar och att du förhoppningsvis kommer och lever lite samboliv med mig i min lght=).

Puss & Kram

2009-04-22 @ 17:58:04
Postat av: Linda

ååh vad mysig helg:)

2009-04-22 @ 20:33:47
Postat av: kristin

jag längtar också tills jag får komma hem igen och umgås med dig och alla andra en hel sommar igen! hihi kraaam (jag kommer nog och nästlar mig in hemma hos dig innan sommarn ska du se haha)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback