En helt vanlig dag




Lämnade in uppgift 2 i GIS kursen igår så kände mig verkligen omotiverad när jag anlände till datasalen idag. Nu är det två veckor tills nästa uppgift ska vara inne. Så som vanligt hamnade jag i det stora mysiga fönstret som finns där och som blickar ut över skolgården och Skövde, för det ligger nämligen på 4 våningen i det stora huset. Älskar att sitta i solen och titta på människor.. har det som en liten hobby hihih.

Och som vanligt när jag sätter mig i fönstret så får inte Karolina nåt gjort heller så vi bestämde oss snabbt för att skippa datorerna, äta lunch och sen spendera dagen på stan i solen som ändå tittade fram genom diset idag. Blev lite fika och lite införskaffande av diverse nödvändiga saker. Hittade ett gulligt anteckningsblock som var gjort av återvunnet material från bananplantor, eco-friendly alltså. Till kvällen hade vi föreläsning i kvällskursen Bakteriell Patogenes. Så nu är jag äntligen hemma och kan gå och lägga mig :) har haft en bra dag kort och gott, mer eller mindre intressant haha.

Kommentarer
Postat av: Darya

Mysigt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback